همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
رسیدن طوفان ویرانگر سندی به آمریکا خدمات مخابراتی در بخش‌های شمالی این کشور را با اختلال مواجه کرد.
 
به گزارش ایسنا، قطع برق و بروز سیل ناشی از طوفان سندی در آمریکا باعث شد تا خدمات مخابراتی در ایالت‌های شمالی آمریکا در روز سه‌شنبه با اختلال مواجه شود و در پی این امر خدمات تلفن‌های همراه، تلویزیون، تلفن‌های خانگی و اینترنت اختلالاتی را شاهد بودند.
 
گزارش شده است که در روز گذشته تمامی خدمات دهندگان مخابراتی در بخش‌های شمالی آمریکا دچار مشکل شده بودند و این در حالی است که شرکت وریزون کامیونیکیشن به عنوان خدمات دهنده مهمی ایالت‌های طوفان زده آسیب‌های جدی را گزارش کرده است.
 
این شرکت مستقر در شهر نیویورک اعلام کرده است که طوفان باعث جاری شدن سیل در سه دفتر مرکزی خود در منهتن، کوینز و لانگ آیلند شده است.
 
به گزارش رویترز، شرکت وریزون اعلام کرده است که مهندسان این شرکت در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اختلالات را برطرف کنند.
 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


كارمند بانك در انتقال مقدار وجه دچار اشتباه شده است و به جاي وجه نقد واقعي عدد روي كارت كه متشكل از 12 رقم است، را به حساب بانكي شهروند مشهدي منتقل مي‌كند.
بر اثر يك اشتباه سهوي از سوي كارمند بانك يك شهروند مشهدي در عرض يك ساعت صاحب ثروت 60 ميليارد و 300 ميليون توماني شد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حوالي ساعت 12/45 ظهر روز گذشته پيامكي مبني بر انتقال مبلغي بالغ بر 60 ميليارد و 300 ميليون تومان به حساب بانكي شهروند مشهدي، مي‌رسد.

 اين شهروند از ديدن پيامكي كه حامل دريافت 60 ميليارد و سيصدميليوني بود، شوكه مي‌شود و براي اطمينان خاطر در 4 مرحله اقدام به جابجايي مبلغ موردنظر مي‌كند و متوجه مي‌شود كه پيامك ارسال شده صحيح بوده است.

اما با گذشت ساعاتي مقدار پول باقي مانده در حساب شخص مذكور از حساب بانكي‌اش خارج مي‌شود و لحظاتي بعد از شعبه نيكبخت اصفهان با وي تماس مي‌گيرند كه بايد مبالغ جابه‌جا شده را به بانك باز‌گرداند.

با بررسي‌هاي انجام شده از سوي شهروند مشهدي جريان از اين قرار بوده است كه كارمند بانك در انتقال مقدار وجه دچار اشتباه شده است و به جاي وجه نقد واقعي عدد روي كارت كه متشكل از 12 رقم است، را به حساب بانكي شهروند مشهدي منتقل مي‌كند.

شهروند مشهدي نيز بعد از خواهش كارمند و رئيس بانك اصفهاني كل مبلغ دريافتي را به بانك بازمي‌گرداند.
 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

پس از حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در شهر کربلا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست.

به گزارش مهر، پس از حضور یک هفته ای مدیرعامل باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در شهر کربلا، وی با عماد محمد رضا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان مذاکراتی را انجام داد و به توافق نهایی رسید تا وی با امضای قراردادی یک ساله پیراهن تیم فوتبال استقلال را بر تن کند.
 
یکی از مسئولان باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر گفت: جذب این مهاجم عراقی بنا به درخواست امیر قلعه نویی برای حل مشکل گلزنی استقلال بوده و عماد رضا به زودی طی روزهای آینده برای حضور در تمرینات این تیم به ایران خواهد آمد.

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


بر اثر سقوط یک خانواده سه نفره از چرخ و فلک شهربازی ائل‌گلی تبریز، یک نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: این حادثه در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه امروز یکم آبان به مرکز اپراتور فوریت‌های پزشکی گزارش شد و در پی آن، آمبولانس مناطق ۲ و ۱۱ تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

حبیب حسینقلی‌‌زاده درباره چگونگی این حادثه اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از کابین‌های چرخ فلک ائل‌گلی تبریز برگشته که زن حدوداً ۳۸ ساله‌ای بر اثر سقوط در دم جان باخته است.

حسینقلی‌‌زاده اضافه کرد: مرد ۴۵ ساله نیز در اثر سقوط به شدت زخمی می‌شود و مرد نیز با انجام اقدامات احیایی توسط تکنیسین‌های اعزامی به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شد.

وی افزود: هم اکنون مرد تحت عمل جراحی است.

حسینقلی‌‌زاده گفت: هنگام برگشتن کابین چرخ فلک پسر بچه ۱۴ ساله میله چرخ فلک را گرفته و این امر مانع سقوط این پسر بچه می‌شود و حال این پسربچه رضایت‌بخش گزارش می‌شود.

وی خاطرشان کرد: زن کشته شده و مرد زخمی و پسر بچه عضو یک خانواده بودند.

ائل گلی یک از تفرجگاه‌های مهم شهر تبریز است.

گزارش فارس حاکی است، پیش از این مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی از استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی‌های استان خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان این نهاد از ۲۵ شهربازی استان بازرسی و دستگاه‌ها و وسایل بازی موجود را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از این بازرسی‌ها ۱۸۰ دستگاه شهربازی‌های استان به دلیل رعایت نکردن معیارهای استاندارد پلمپ شده و پس از اصلاح ادامه فعالیت دادند.

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


 

 
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۹
کد خبر : 43917

طرح ترور دانشمند جوان پایین آورنده پهپاد امریکا ناکام ماند

جوان ۲۷ ساله که قلب آمریکا و اسرائیل را به لرزه در اورد , فردی متخصص که RQ170 آمریکایی را در خاک ایران به زمین نشاند جوانی ۲۷ ساله است که متخصص امور رایانه ای است این فرد با تخصص و امکانات قرارگاه های دفاعی سپاه RQ170 آمریکایی را در خاک ایران به زمین نشاند.

حدود دو هفته گذشته خبری ر ا مبنی بر ترور ناکام پایین کشنده پهپاد RQ170 آمریکایی از طرف فردی ناشناس برای انقلاب نیوز ارسال شده بود که با پیگیری موضوع به مطلب زیر دریافتیم :

به نقل از یک منبع آگاه : دو هفته گذشته تیم تروری در یکی از شهر های ایران شناسایی شده بود که قصد ترور چند شخیت علمی و فرهنگی کشور را داشتند , یکی از این افراد جوانی ۲۷ ساله است که متخصص امور رایانه ای و مغز متفکر علوم رایانه نظامی است , فردی که پهپاد RQ170 آمریکایی را صحیح و سالم و با کمترین خسارت به زمین نشاند که آبروی دو غول نظامی امریکا و اسرائل که سازنده این پهپاد RQ170 هستند را برد.

این منبع آگاه افزود : دو نفر از عوامل رده پایین این تیم ترور در حین اجرای نقشه پلیدشان دستگیر شدند که اکنون در حال بازجویی هستند و به همین دلیل هم هنوز خبری از این اقدام منتشر نشده است.

این ترور که به دلیلی برخی مسائل در هیچ رسانه ای منتشر نشده بود اکنون با گذشته چند هفته از وقوع این اتفاق اکنون می توان به حاشیه های این خبر اشاره کرد.

بعد از چند هفته که هنوز هیچ منبع رسمی در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران این مطلب را تائید رسمی و یا رد نکرده است همچنان این پرونده در بایکوت خبری است.


منبع : شنیده ها - shenideha.com
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


(این مطلب مخصوص اعضاست)

سلام به دوستان سال اولی

اگه جواب های خود آزمایی های درس ادبیات فارسی رو لازم دارید به ادامه مطلب برید ولی قبلش باید عضو بشید

امیدوارم مفید واقع بشه

ولی اول سعی کنین خودتون حل کنید و اگه نتونستین جواب ها رو از این جا بنویسید

مر30

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

این عکس برای ندیدن است! مثل شعر تلخی که برای نخواندن سروده می شود! چطور یک انسان؟! می تواند اینقدر بی رحم باشد که شکم شکارش را با کارد پاره کند، جنین اش را بیرون بیاورد و بعد از آن عکس بگیرد و با افتخار همگانی کند؟! کُشتن موجودی تا این اندازه ظریف و معصوم چه لذتی دارد؟

 

به گزارش پارس، زیست بوم نوشت: آیا این هم پلنگی است که می گوئید به گله هایتان حمله می کند؟ آیا خرسی است که کندوهای عسل تان را می خورد؟ آیا گرازی است که مزارع تان را شخم می زند؟ چطور می توانید این همه قلبی از سنگ را توی سینه تان جابجا کنید؟ این بومرنگ سنگدلی که پرتاب کرده اید یک روز برمی گردد و توی صورت خودتان می نشیند…

تفنگ تان را بر زمین بگذارید شکارچی های نشانه دار و بی نشان! این گلوله های سربی تان را چال کنید، دست هایتان را بشورید، بوی خون دارد دنیا را بر می دارد…. شرم تان باد اگر نام انسان را یدک می کشید… به این عکس نگاه نکنید! این عکس برای ندیدن است!

 

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


 

 

 

 

 

 

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


نخست‌‌وزیر دولت منتخب فلسطین در جریان سفر امیر قطر و همسرش به غزه از دست دادن با همسر وی خودداری کرد.

پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 09:14

 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس، خبرگزاری «الفتح» فاش کرد که «اسماعیل هنیه» روز گذشته در جریان سفر شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» و شیخه موزه همسر وی به غزه از دست دادن با شیخ موزه امتناع کرد.

 

بر اساس این گزارش، پیش از سخنرانی هنیه در خان یونس، شیخه موزه انتظار داشت که هنیه با او دست دهد اما هنیه به نشانه ادب دست خود را روی سینه‌اش گذاشت و سپس بر روی صندلی کنار دست امیر قطر نشست.

 

انتشار این خبر در حالی است که همسر هنیه روز گذشته برای نخستین بار و در اقدامی بی‌سابقه در استقبال رسمی از امیر قطر و همسرش حاضر شد.

 

سایت‌های خبری فلسطین نیز با پوشش این خبر نوشتند که سفر همسر امیر قطر به غزه باعث شد که همسر هنیه نیز برای استقبال از وی در مراسم رسمی حاضر شود.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: جام حذفی را با توجه به شرایط کنونی فوتبال کشور برگزار نخواهیم کرد

علی کفاشیان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فشردگی بازیهای جام جهانی، به احتمال زیاد جام حذفی را برگزار نخواهیم کرد چرا که اکنون تیم ملی برای ما حائز اهمیت است و بازیهای غرب آسیایی و مقدماتی جام جهانی را نیز در برنامه‌های خود داریم.
وی تصریح کرد: برخی تیم‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که با تیم دوم خود در مسابقات جام حذفی شرکت می‌کنند اما به طور حتم وقتی به بازی فینال نزدیک می‌شوند نفرات خود را احتیاج دارند و آنها را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهند و قاعدتا با این تفاسیر برگزاری این جام برای ما مقدور نیست و به صلاح فوتبال ملی ما نیز نخواهد بود ضمن اینکه اگر یکسال این مسابقات برگزار نشود اشکالی در روند فوتبال کشور بوجود نمی‌آید.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 148733
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو