همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

عدد 6174 را در نظر بگیرید و ارقام آن را چنان جابه جا کنید که بزرگترین عدد

ممکن از آنها ساخته شود، یعنی آنها را به ترتیب نزولی قرار دهید. همچنین ارقام این

 

عدد را طوری جابه جا کنید که کوچکترین عدد ممکن از آنها تشکیل شود و عدد اخیر

را از عدد اول کم کنید خواهیم داشت: 6174 = 1467 - 7641 که همان عدد اول

است.حال همین روش را برای عددی مثل 4959 اجرا می کنیم داریم :

 

5355 = 4599 - 9954

و همین طور برای 5355 داریم :

 

1998 = 3555 - 5553

و همین طور برای 1998 داریم :

 

8082 = 1899 - 9981

8532 = 0288 - 8820

6174 = 2358 - 8532

واقعیت این است که با هر عدد چهار رقمی این کار را شروع کنیم به شرط این که

 

ارقام همگی یکسان نباشند، این روش عدد 6174 را در حداکثر 7 مرحله بدست

 

خواهد داد.

 

جالب بود!نه؟

نظرتون رو بنويسيد!

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از پارس،جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است.

حیرت و سردرگمی پروفسور دوچندان شد وقتی دید نتیجه تحقیق کاملا مطابق با نظر مسلمانان در مورد غرق شدن فرعون است و از خود سئوال می کرد که چگونه این امر ممکن است با توجه به اینکه این مومیایی در سال ۱۸۹۸ میلادی و تقریبا در حدود ۲۰۰ سال قبل کشف شده است،در حالی که قرآن مسلمانان قبل از ۱۴۰۰ سال پیدا شده است؟!
لذا بعد از اتمام کار به کشورهای اسلامی سفر کرد و به تحقیق پرداخت تا بالاخرة آیه ۹۲ سوره یونس را برایش خواندند.به این صورت بود که به دین مبین اسلام مشرف شد.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
جدیدترین پوسترهای انتخاباتی محمدعلی نجفی منتشر شد. حالا، نجفی به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری آنا، تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 92 که از چندی پیش با انتشار پوسترهای تبلیغاتی، آغاز شده بود، این روزها وارد دور جدیدی شده است.

هم‌اکنون تبلیغات انتخاباتی آقای نجفی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شدت گرفته است. فیس بوک یکی از مهمترین پایگاه تبلیغی گروه‌هایی است که خود را "حامیان انتخاباتی دکتر محمد علی نجفی" عنوان کرده‌اند.


پیش‌تر برخی منابع خبری گزارش داده بودند که اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری محمدعلی نجفی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به اجماع رسیده‌اند.

این منابع تأکید کرده بودند، "طیف نزدیک به عبدالله نوری، حزب کارگزاران سازندگی و طیف منتسب به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در آخرین رایزنی‌های خود، محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش را بهترین گزینه برای نامزدی انتخابات پیش‌رو از جانب اصلاح‌طلبان دانسته‌ و بر حمایت از وی اجماع کرده‌اند."

پیشتر نشریه اصلاح‌طلب «آسمان»، در گزارشی با عنوان «اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند»، از محمدعلی نجفی به‌عنوان ‌گزینه مطرح این جریان برای انتخابات سال آینده نام برده و تأکید کرده بود که ‌ نجفی در مقایسه با دیگر کاندیداهای احتمالی چهره مقبول‌تر و احتمالاً رای‌آورتری خواهد داشت.


نجفی اخبار منتشره درخصوص کاندیداتوری خود را شایعه و «گمانه‌زنی دوستان و رسانه‌ها» دانسته و تأکید کرده بود: فعلاً قصد ندارم بیایم و هیچ فکری نکرده‌ام.

محمدعلی نجفی جزو بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی از احزاب نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام محسوب می‌شود.

چند روز پیش نیز محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی اعلام کرده بود که خاتمی با کاندیداتوری‌اش مخالفتی ندارد. آقای عارف گفته بود که برای کاندیداتوری مصمم است و به برنامه‌هایش همایمان دارد.

حالا جدیدترین پوسترهای محمدعلی نجفی در فضای مجازی منتشر شده است. این پوسترها نشان از عزم وی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری دارد.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

وطن امروز:
گروه ورزشي: هرچه دلش خواست به رویانیان گفت. آن هم در کنفرانسی خبری که باید درباره مسائل فنی حرف بزند. همان کنفرانسی که هر وقت از دایی درباره مطالب غیرفوتبالی می‌پرسیدیم او این واکنش را نشان می‌داد: «من اینجا فقط درباره مسائل فوتبالی حرف می‌زنم.» حالا چه اتفاقی افتاده که علی دایی چشمانش را می‌بندد، دهانش را باز می‌کند و بی‌خیال همه چیز پای ریش و ریشه را پیش می‌کشد؟ آیا انتقاد رویانیان که می‌توان آن را به ورزش ربط داد تا این اندازه دایی را آزرده است که پای سیاست را به میان می‌کشد و حضور رویانیان در پرسپولیس را به مسائل سیاسی ربط می‌دهد؟ حتی اگر این اتفاق هم افتاده باشد دایی می‌توانست دندان روی جگر بگذارد و با زبان فوتبالی جواب سردار را بدهد اما این اتفاق نیفتاد و دایی حرف‌هایی را به زبان آورد که خیلی‌ها حتی نتوانستند آن را منتشر کنند. با این حال نگاهی به درگیری‌های دایی نشان می‌دهد او خیلی زیرکانه جواب مخالفانش را می‌دهد و با هر کسي به یک ترفند خاص برخورد می‌کند.

درگیری با افشین قطبی؛ آقای آمریکایی

هنوز هم مشخص نیست که چرا علی دایی به افشین قطبی تاخت و او را در زمانی که سرمربی تیم ملی بود به باد انتقاد گرفت. دایی در آن زمان حرفی به قطبی زد که بعید است از ذهن کسی پاک شود. او جنگ و جبهه را به رخ قطبی کشید و آمریکایی بودنش را توی سرش زد؛ گویی که خودش به جنگ رفته و تا به حال آمریکا را ندیده است. دایی جزو نخستین بازیکنانی بود که توانست گرین‌کارت آمریکا را بگیرد.

درگیری با محمد مایلی‌کهن؛ اصالت اردبیلی

درگیری‌های دایی و محمد مایلی‌کهن در طول سال‌های گذشته رابطه سینوسی داشته است اما برخلاف مایلی‌کهن که مصاحبه‌هایش در رسانه‌های مختلف انعکاس داشت، دایی سکوت می‌کرد و منتظر بود تا مایلی‌کهن هر چه در چنته دارد را رو کند. دایی آخرین باری که با مایلی‌کهن درگیر شد پیشینه شهرستانی بودن خودش و اشاره به اصلیت قومی را پیش کشید تا حربه‌های حاجی را خنثی کند. این بهترین روش بود تا مایلی کهن آرام بگیرد و دیگر علیه دایی حرفی نزند.

درگیری با قلعه‌نویی؛ لیسانسه دانشگاه شریف

ماجرای درگیری با امیر قلعه‌نویی و بهانه‌ای که دایی آن را توی سر سرمربی محبوب آبی‌ها کوبید از همه جالب‌تر است. او به خوبی می‌داند که قلعه‌نویی تحصیلات عالی ندارد. به همین دلیل وقتی درگیری‌ها به اوج رسانه‌ای خودش رسید او در عین ناباوری تحصیلات و سواد خودش را به رخ کشید و سرمربی فعلی استقلالی‌ها را به گوشه رینگ فرستاد. هوش بالای دایی در استفاده کردن از موقعیت‌های زمانی و مکانی باعث شده همیشه در کل و کل‌های موجود برنده از زمین بیرون بیاید.

درگیری با کفاشیان؛ رئیس بله قربان‌گو

طلب 800 میلیونی از فدراسیون فوتبال زمانی که به رسانه‌ها راه پیدا کرد حاشیه‌های زیادی را برای دایی به همراه داشت. همه، هر کجا که او را می‌دیدند درباره شکایتش می‌پرسیدند و می‌گفتند چه زمانی قرار است کفاشیان را راهی دادگاه کند. او که با توجه به تجربیات قبلی و ضربه فنی کردن حریفانش به خوبی راه مقابله با کفاشیان را هم بلد بود با صفاتی چون بی‌کفایتی او و دستور گرفتن از مقامات بالا رئیس فدراسیون را خلع سلاح کرد. دایی پس از این مصاحبه بود که هم مچ کفاشیان را خواباند و هم طلبش را از فدراسیون فوتبال گرفت.

درگیری با رویانیان؛ سوء‌استفاده ازمحبوبیت کریمی

آخرین سکانس از نمایش دایی یکشنبه همین هفته رقم خورد. تنها ساعاتی پس از اینکه رویانیان دایی را «فردی عاشق به خود خواند، نه عاشق به پرسپولیس» سرمربی راه‌آهن زبان به انتقاد گشود و پای مسائل مختلفی را وسط کشید. او گفت از ریش سردار رویانیان نمی‌ترسد و یاد همه انداخت که رویانیان چطور مدیرعامل پرسپولیس شده است و از همه مهم‌تر وقتی دولت دهم به پایان کارش برسد رویانیان هم باید غزل خداحافظی را بخواند. اما نکته‌ای که دایی خیلی هوشمندانه روی آن مانور داد سوء‌استفاده کردن از نام علی کریمی بود. دایی همیشه خودش با علی کریمی درگیری داشت و یکی از منتقدان شماره یک او به شمار می‌رفت‌ اما در درگیری با رویانیان حرفی زد که باید زمان زیادی را برای فکر کردن روی آن صرف کرد. دایی گفت: «رویانیان نمی‌تواند با این کارها من و علی کریمی را خراب کند.» او یک بار دیگر عمل هوشمندانه‌ای انجام داد و با استفاده از شرایطی که بین کریمی و پرسپولیس پیش آمده دست روی محبوبیت او (که خودش ندارد؛ دایی بیشتر مشهور است تا محبوب) گذاشت و با این سلاح به جنگ رویانیان رفت. دایی برای مقابله با هرکسی حربه خاصی در آستینش دارد و بسته به زمان یا مکان مناسب از آنها استفاده می‌کند.

دایی: آن بنده خدا برود، تو هم رفتنی هستی

همه علی دایی را می‌شناسند؛ این آقایانی که یکباره پیدا شده‌اند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند آیا به غیر راهنمایی‌و‌رانندگی در جایی دیگر این آقایان را دیده‌اید. اگر به دنبال حقم هستم کسی نباید ناراحت شود. هرچه دارم از خداست. من توانایی داشتم در سال 93 بهترین گلزن مقدماتی جام جهانی شدم. وی افزود: اگر پرسپولیس 20 تومان به من داده

10 برابرش را از طریق ترانسفر به این تیم بازگرداندم. یاخدا و یازهرا گفتنم را رقص و پایکوبی می‌دانی اما بدان مسلمانی به ریش نیست و اعتقاد به ریشه است. تو هستی که توسط بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده‌ای و یک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از یک من ریش تو نمی‌ترسم. شما آمده‌اید کهکشان به راه انداخته‌اید تا برای خودت تبلیغ کنی، این آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دایی از کجا آمده است. من از آن بالایی می‌‌ترسم. در مسلمانی نباید به مردم دروغ بگویند. شما نگاه کنید، به امثال دایی بدهکارند اما می‌خواهند خودشان را نشان دهند و می‌روند قهرمان وزنه‌برداری و پرتاب دیسک را به پرسپولیس می‌آورند. بدبختی ورزش ما همین است. آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی، امثال علی دایی و علی کریمی‌ها در این کشور می‌مانند. وی ادامه داد: باید یه خرده معرفت داشته باشید و مرد باشید. ادعا می‌کنید فوتبال ما ناپاک است و می‌خواهیم جلوی خیلی چیزها بایستیم. نمی‌توانید علی کریمی و علی دایی را خراب کنید. گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند. هیچ احدی نمی‌تواند من را خراب کند تا زمانی که آن بالایی نخواهد.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
امير قطر در سفر به غزه از حماس و فتح خواست با كنار گذاشتن اختلافات درباره صلح با رژیم اشغالگر به توافق برسند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حمد بن خليفه آل ثاني" شامگاه سه شنبه در دانشگاه غزه، گفت: زيان اختلاف و شكاف ميان فلسطيني ها از تجاوزهاي مكرر "اسرائيل" بيشتر است؛ زيرا  نه از مذاكرات صلحي چیزی باقي مانده ،و نه راهبرد روشني براي مقاومت وجود دارد.

امیر اقطر افزود: در چنين شرايطي چرا فلسطيني ها درباره صلحي عادلانه متحد نمي شوند تا "اسرائيل" به اختيار يا اجبار آن را بپذيرد.

اظهارات امیرقطر در خصوص صلح با رژیم صهیونیستی در حالي مطرح می شود که اکثر رسانه‌هاي عربي سفر وی به غزه را کمک به بازسازي این منطقه، حمایت از مقاومت و شكستن محاصره آن عنوان کرده اند.

منابع رسانه ای تأکید کردند که امير قطر پیش از سفر به غزه با محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان تماس گرفته و او را در جریان این سفر قرار داده بود.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چین در ماه سپتامبر واردات نفت از ایران را در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته 24.1% کاهش داد. با این حال حجم واردات چین در مقایسه با ماه اوت به میزان سه درصد بالا رفته است.

بولتن نيوز به نقل از خبرگزاری «ریا نووستی»: چین در ماه سپتامبر واردات نفت از ایران را در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته 24.1% کاهش داد.

این مطلب را خبرگزاری "رویتر" با استناد به ارقام منتشره توسط اداره گمرک چین گزارش داده است. با این حال حجم واردات چین در مقایسه با ماه اوت به میزان سه درصد بالا رفته است.

چین بزرگترین وارد کننده نفت از ایران است. حجم واردات نفت این کشور از جمهوری اسلامی طی نه ماه نخست سال 2012 بالغ بر 420 هزار بشکه در روز بود که 22 درصد پایین تر از دوره مشابه در سال 2011 میلادی است. این کاهش بیشتر بخاطر پایین آمدن شدید واردات نفت چین از ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی رخ داده که طرفین در مورد شرایط تحویل نفت دچار اختلاف بودندآپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


هر چند مدت زمان زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی نمانده است اما شرایط این انتخابات با مناظره های رامنی و اوباما به حساسترین نقطه خود رسیده است.

به گزارش فرهنگ نیوز:بی بی سی در مقاله ای تحلیلی از 5 نکته اساسی و تاثیرگزار بر سرنوشت انتخابات پرده برداشت.


عامل اول: اقتصاد
این سایت در اولین گام وضعیت اقتصادی را مهمترین عامل تاثیرگزاری در سرنوشت انتخابات خواند و یادآور شد: «بنا بر تحقیقات مرکز نظرسنجی راسموسن، حدود ۸۰ درصد رای دهندگان، وضعیت اقتصادی را مهمترین عامل در انتخاب رئیس جمهوری آینده کشورشان می‌دانند.»
در ادامه توضیح اولین عامل آمده است: «اسکات راسموسن، می گوید:" مهمترین مسئله اقتصاد و اشتغال است. نه تنها بسیاری به دلیل بیکاری نگرانند، نزدیک به ۲۸ درصد کسانی هم که شاغل هستند نگرانند که ممکن است به زودی کار خود را از دست بدهند.  علاوه بر این موضوع مسکن هم مطرح است. تنها ۴۷ درصد مردم معتقدند که ارزش خانه شان از وام مسکنی که گرفته‌اند بیشتر است و این برای آمریکا یک رقم باور نکردنی است. به ما یاد داده بودند که وقتی بزرگ شدیم خانه بخریم و مطمئن باشیم که ارزش آن افزایش خواهد یافت. عده زیادی الان احساس می‌کنند که فریب خورده‌اند."»


عامل دوم: ایالت های سرنوشت ساز

دومین عاملی که بدان اشاره شده، ایالت هایی است که آراء آنها سرنوشت سکاندار کاخ سفید را رقم می زند. شاید تا کنون بارها و بارها از گوشه و کنار شنیده باشیم که انتخابات در آمریکا نمایشی است و تنها چند ایالت در سرنوشت انتاخابت تاثیرگزارند اما این بار بی بی سی به صورت علنی از این مهم پرده برداشت و عنوان کرد: «اوهایو، ایالتی است که نرخ بیکاری‌اش پایین‌تر از نرخ متوسط بیکاری، در کشور است. از سال ۱۹۶۰ تا کنون، در هر دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کاندیدایی که در این ایالت پیروز شده توانسته نهایتا به کاخ سفید راه یابد. با توجه به این که این ایالت دارای ۱۸ رای کالج انتخاباتی است، هر یک از دو دو حزب برای پیروزی در این ایالت، ده‌ها میلیون دلار خرج می‌کنند. در این ایالت فعالان انتخاباتی، از ۶ ماه قبل هر هفته دو بار پیام اتوماتیک تلفنی برای خانواده‌ها می‌فرستند و بیشتر آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی نامزدها هنگام شب که نرخ آگهی بسیار گران است پخش می‌شوند.

جیم گدی، که ۳۷ ساله است می‌گوید در چندین ایالت مختلف آمریکا زندگی کرده ولی هرگز چنین وضعیتی را در تلویزیون، رادیو و سایر رسانه‌ها ندیده است.»


عامل سوم: تغییر تعداد رای دهندگان


این سایت سومین عامل را تعداد مهاجرین از کشورهای گوناگون (علی الخصوص اسپانیا) به آمریکا معرفی می کند و می گوید: «هر ماه به تعداد رای دهندگانی که از آمریکای لاتین و شبه جزیره ایبریا )اسپانیا و پرتغال) به آمریکا مهاجرت کرده‌اند، ۵۰ هزار نفر افزوده می‌شود. شمار اعضای اسپانیایی تبارها (هیسپنیکز) در سال ۲۰۱۰ به ۵۰ میلیون نفر رسید یعنی 3/16 درصد کل جمعیت آمریکا. این اولین بار است که نامزدهای هر دو حزب در تلویزیونی که به زبان اسپانیایی برنامه پخش می کند، در میز گردی درباره مهاجرت، شرکت کرده اند.»

عامل چهارم: عدم محدودیت موضوع انتخابات به آمریکا
بی بی سی معتقد است چهارمین عامل موثر در نتیجه انتخابات مبحث سیاست خارجی است. هرچند به اذعان این خبرگزاری سیاست خارجی در درجه دوم اهمیت برای رای دهندگان آمریکایی قرار دارد اما بنظر می رسد کشته شدن اخیر کریستوفر استیونز -سفیر آمریکا در لیبی- سیاست خارجی نیز در دستور کار مبارزات انتخاباتی قرار گیرد.
از این رو بی بی سی میت رامنی رقیب انتخاباتب اوباما را یک فرد فرصت طلب می خواند و می گوید: «میت رامنی، که پس از انتقاد از باراک اوباما در پی کشته شدن کریستوفر استیونز، یک شخص فرصت طلب خوانده شده بود، می‌گوید باراک اوباما در برابر ایران نرمش نشان داده و به اسرائیل خیانت کرده است.»
اما بی بی سی برای نتیجه گیری در مورد اینکه آیا سیاست خارجی می تواند در نتیجه انتخابات تاثیرگزار باشد یا خیر، اقدام به انعکاس نظارت یک استاد علوم سیاسی کرده است: «شان بولر، استاد علوم سیاسی در دانشکده ریورساید، در کالیفرنیا می گوید هنگامی که تعداد رای دهندگان تا این حد زیاد است و تنوع قومی و مذهبی دیده می‌شود، همیشه مسائل حساسی در سیاست خارجی وجود دارد. او خاطرنشان می‌کند که به طور مثال آمریکایی‌های عرب تبار علاقمندند در باره فلسطین بحث کنند و آمریکاییان کوبایی تبار، به مسائل داخلی کوبا توجه دارند. شان بولر می گوید: "در شرایط کنونی هنوز سیاست خارجی می‌تواند نقش داشته باشد از جمله برنامه هسته‌ای ایران و واکنش اسرائیل. وضعیت سوریه ممکن است از کنترل خارج شود یا شاید حمله تروریستی اتفاق افتد. این اتفاقات سبب خواهد شد که سیاست خارجی اهمیت زیاد پیدا کند." بولر معتقد است: توجه بین المللی به این که چه کسی وارد کاخ سفید خواهد شد بسیار زیاد است »


عامل پنجم: هرکسی که برنده شود، باید انتظار معضلات بیشتری را داشته باشد


اما نکته قابل توجهی که  بعنوان پنجمین عامل از آن یاد می شود ، انتخابات اعضای مجلس نمایندگان و یک سوم اعضای مجلس سنای آمریکاست که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار می شود.
هر چند بی بی سی این گزارش را با تایید هیچ کاره بودن کنگره آمریکا پایان می دهد اما معتقد است، نباید از همسو بودن مجلس نمایندگان و مجلس سنا به راحتی عبور کرد: «در حال حاضر، جمهوریخواهان کنترل مجلس نمایندگان و دموکرات‌ها کنترل مجلس سنا را در دست دارند، به همین جهت اگر وضع به همین ترتیب باقی بماند، بن بست کنونی ادامه خواهد یافت. در سال ۲۰۱۱ تنها معدودی لایحه به تصویب رسید تا آنجا که به کنگره آمریکا لقب "کنگره هیچ کاره" را دادند.

این بن بست بخصوص در سال قبل مشهود بود چون کنگره آمریکا نتوانست در مورد سقف بدهی‌ها به یک توافق دراز مدت برسد. همین موضوع سبب شد که آمریکایی‌ها بیشتر از همیشه از عملکرد کنگره انتقاد کنند.»
 

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
ایسنا نوشت:
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح پاکسازی یکی از روستاهای ساحلی اطراف شهرستان از سوخت قاچاق و انهدام 700 متر لوله انتقال سوخت تعبیه شده در زیر خاک خبر داد.
 
سرهنگ عبدالحسین بسطامی با اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده شهرستان بندرعباس، طرح پاکسازی یکی از روستاهای ساحلی شهرستان از حیث وجود سوخت قاچاق اجرا شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: در اجرای این طرح 700 متر لوله مخصوص انتقال سوخت از خشکی به شناورهای درون دریا که در زیر خاک تعبیه شده بود کشف و معدوم شد.
 

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس ضمن تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات‌آلوده، خاطرنشان کرد: این طرح با قوت و قاطعیت توسط پلیس در سطح شهرستان اجرا و با متخلفان و افراد فرصت‌طلب و سودجو که موجب هدر رفتن سرمایه ملی می‌شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
ایسنا نوشت:
 
همزمان با گردهمایی هنرمندان، دانشجویان و استعدادهای برتر هنری کشور در روز ششم آبان ماه در تالار وحدت، سرود ملی نخبگان رونمایی می‌شود.
 
 دکتر حسینی، معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام این خبر گفت: در این گردهمایی تعدادی از هنرمندان، استادان ممتاز رشته‌های مختلف هنری، نظرات و دیدگاههای خود را در ارتباط با تعامل هنرمندان با ینیاد ملی نخبگان ارائه خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: در این گردهمایی از سرود ملی نخبگان در قالب ارکستر با رهبری لوریس هویان رونمایی خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان اظهار امیدواری کرد: این جلسه آغازی در جهت حرکت پرشتاب بنیاد ملی نخبگان در حمایت و پشتیبانی از نخبگان هنری باشد.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت‌های جهانی نفت خام به نفع برخی از کشورها است؛ ما خواهان افزایش قیمت‌ها نیستیم و بهای آن در سطوح منطقی حفظ شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت؛ رستم قاسمی در حاشیه همایش مجمع جهانی انرژی در دبی با تأکید بر اینکه نفت یک کالای اقتصادی است و نباید آن را سیاسی کرد، افزود: افزایش قیمت‌های جهانی نفت خام به نفع برخی از کشورها است؛ ما خواهان افزایش قیمت‌ها نیستیم و بهای آن در سطوح منطقی حفظ شود.

با وجود انتشار آمارهای برخی موسسه‌های انرژی و جوسازی رسانه‌های خارجی در باره سطح تولید کنونی نفت خام ایران، قاسمی اعلام کرد: ایران هم اکنون روزانه چهار میلیون بشکه نفت خام تولید می‌کند.

وزير نفت پیش از این هم با تاکید بر نقش موثر عرضه نفت ایران بر تعادل قیمت این محصول در بازارهای جهانی اعلام کرده است: با اعمال تحریم‌های اخیر، دنیا به این نتیجه خواهد رسید که نبود بخشی از صادرات نفت ایران، تاثیر جدی بر افزایش قیمت نفت دارد.

قاسمی با اشاره به جنگ اقتصادی غرب با صنعت نفت ایران اظهار داشت: غرب می‌کوشد با وضع فشارهای مختلف در فروش و صادرات نفت کشور اخلال ایجاد کند و مانع از حضور ایران در بازارهای جهانی شود، حال آن که کارکنان صنعت نفت از پایانه‌ها گرفته تا خطوط انتقال، این تلاش را ناکام گذاشته‌اند.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 148731
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو